درباره وبلاگ


به وبلاگ تفریحی JIMBO خوش آمدید.


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 240904
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

JIMBO
به blog JIMBO خوش آمدید.
جمعه 22 مهر 1390برچسب:, :: 22:35 ::  نويسنده : JIMBO

نام بازی:Robin Hood
ناشر:Oxygen Interactive Software Ltd
سبک:اکشن ماجراجویی
سال ساخت:۲۰۰۷
حجم:۲۵۰ MB
همه ما رابین هود را می شناسیم و از فداکاری ها و جان فشانی های آن خبر داریم .فیلم ها و بازی های متعددی از این داستان و از این شخصیت محبوب ساخته شده که همه جز محبوب ترین محصولات محسوب میشوند.امروز یک بازی کم حجم و جالب را برای شما عزیزان انتخاب مرده ایم که هم از حجم کمی برخوردار باشد هم شخصیتی باشد که همه با آن آشنا بوده و بخواهند که باز هم خود را جای رابین هود بگذارند و از آن لذت ببرند.امیدواریم از این بازی زیبا و دوست داشتنی لذت لذت ببرید .

سیستم مورد نیاز بازی:

سلرون ۱٫۵ گیگاهرتز و یا پردازنده ۲٫۴ گیگاهرتز و یا بالاتر
۲۵۶ مگابایت رم
۹٫۰ سازگار با کارت های گرافیکی
کارت صدا


 



ادامه مطلب ...


جمعه 22 مهر 1390برچسب:, :: 22:26 ::  نويسنده : JIMBO

بازی فلش بسیار جذاب و زیبای Reel Gold که شما را وادار می کند که از تمرکز خود در حین انجام بازی استفاده کنید. در این بازی شما باید به وسیله قرقره ای که به واگن شما متصل است، طلاهای موجود در هر مرحله را جمع آوری کنید. به خاطر داشته باشید که جمع کردن طلاها خیلی طول نکشد، چون شما باید در یک بازه زمانی مشخص آن ها را جمع آوری کرده و به امتیازات خود بیفزایید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


منچ بازی ساده ای است که در سال ۱۹۱۴ میلادی، توسط یکی از اهالی شهرمونیخ آلمان به نام یوزف فریدریش اشمیت اختراع شد. نام اصلی آلمانی آن این بوده است:

Mensch! ärgere dich nicht

به معنی: «عصبانی نشو مرد!» … علتش هم این است که وقتی مهره‌ی بازیکنی توسط مهره‌ی بازیکن دیگری جایگزین می شود بازیکن اول می‌بایست دوباره به خانه‌ی نخست برگردد و همین موجب عصبانی شدن و یا جوش آوردن او می شود.



ادامه مطلب ...


نسخه X4 v14.0.0.332 برنامه فوق العاده کاربردی Corel PaintShop Photo برای تمامی زبان های زنده ی دنیا هم اکنون از وبسایت دانلودانه آماده دریافت است.نرم افزاری فوق العاده که به واسطه به روز رسانی و تغییر محیط کاربری به راحتی هم قابل استفاده و بهره گیری بوده و امکانات بسیار جدیدی را هم ارائه می دهد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


Unity 3D Pro 3.4.1f5یونیتی یکی از بهترین و ساده ترین موتورهای بازی سازی است که کاربران زیادی در سراسر دنیا با این موتور بازی سازی آشنا هستند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 



ادامه مطلب ...


با نرم افزار Aleo Flash Intro Banner Maker به راحتی می توانید در چندین مرحله تصاویر ، بنر ، slideshow و کارت پستال های فلش بسازید . از این فلش های ساخته شده می توانید در وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید و یا آن ها در سایت های اشتراک گذاری نظیر MySpace, Google Blog, MSN Space و غیره به اشتراگ بگذارید . برای استفاده نیازی به دانستن Actionscripts ندارید و تمام امکانات و قابلیت های نرم افزار با یک کلیک ساده در دسترس هستند .

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


فایرفاکس موزیلا (به انگلیسی: Mozilla Firefox) (مخفف شده آن به صورت رسمی Fx، اما به صورت غیر رسمی FF) مرورگر وب آزاد و بازمتن برگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود. بر اساس آمار ماه ژانویهٔ ۲۰۱۰ شرکت نت اپلیکیشنز، ۲۴٫۴۳٪ کاربران اینترنت از این مرورگر استفاده می‌کنند و دومین مرورگر پرطرفدار جهان پس از اینترنت اکسپلورر می‌باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


 

SlimBrowserمرورگری کوچک و کم حجم است که علاوه بر سبک بودن ، امکانات متعددی را برای یک وبگردی لذت بخش در اختیار شما قرار می دهد تا با امکانات و ابزارهای گوناگون سایت های موردعلاقه ی خود را تماشا کنید.

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


دانلود نسخه ی پرتابل مرورگر Palemoon 7.0a

Palemoon 7.0a عنوان یکی از جدیدترین مرورگر های ارائه شده در دنیای نت میباشد که با توجه به ویژگی های بارز آن یکی از برترین ها هست.یکی از ویژگی های خیلی مهم این نرم افزار این میباشدکه سرعت آن به هنگام بارگیزی صفحات وی بسیار بالا هست.انتخاب لوگوی این نرم افزار بی هدف نیست.زیرا شباهت فوق العاده زیادی به مرورگر فایرفاکس دارد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار Avant Browser یک مرورگر سریع ، پایدار ، کاربر پسند و همه کاره است که ویژگی های آن تشابه زیادی به اینترنت اکسپلور دارد و در واقع از هسته ی این مرورگر ساخته شده است ولی امکانات که برای یک وبگردی لذت بخش در اختیار شما قرار می دهد بسیار فراتر از IE است . 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


نیازی نیست که همه کاربران نحوه عملکرد نرم افزاری همچون Flash را بدانند ، چراکه چنین نرم افزارهایی با آن که قابلیت های فراوانی برای کاربران حرفه ای دارند اما نیاز به آموزش هم دارند. در مواردی می توان از نرم افزارهای ساده تری استفاده نمود که هم سهولت در استفاده را به عنوان یک قابلیت در خود می بینند و هم این که برای کاربران در سطوح مختلف قابل استفاده و بهره وری هستند. برای مثال طراحی یک بنر ساده فلش نیاز به ابزاری همچون Flash ندارد و می توان با نرم افزارهای ساده تری هم به راحتی زیباترین کارها را طراحی نمود

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


دنیای زیرو و رو شده مایکروسافت. در اولین نگاه به عکس ها و پیش نمایش های ویندوز 8 ظاهر کاملا متفاوت آن جلب نظر می کند.



ادامه مطلب ...


چگونه می توانید یک خمپاره انداز ۷۲۶۰ کیلوگرمی M198 را به همراه خدمه و مهمات، شبانه از دشتی ناهموار و بدون جاده عبور دهید؟ خب، پیشنهاد ما استفاده از Super Stallion است که لقب بزرگترین و قوی ترین اسب پرنده ارتش آمریکا را دارد.

 

 



ادامه مطلب ...


 

در مورد بیوگرافی و داستان زندگی استیو جابز چه می‌دانید؟ مرد ۵۲ ساله‌ای که هنوز علاقه دارد جین به پا کند، بلوز یقه‌ اسکی مشکی بر تن کند و با کفش ورزشی در جلسات و کنفرانس‌های مهم ظاهر شود.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, :: 21:40 ::  نويسنده : JIMBO

وظایف یک خلبان :

یک خلبان موظف است یک تا دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابد و فرم تحویل گرفتن هواپیمای شکاری (هدف حمله به همراه نقشه ی پرواز ) یا اگر مسافربری بود تعداد مسافران را به همراه نقشه ی پرواز دریافت کند.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, :: 21:29 ::  نويسنده : JIMBO

blog  JIMBO

یک وبلاگ تفریحی کامل

mohammadreza.jimbo@yahoo.com

                        با عرض سلام

نیازمندی های  وبلاگ

_ یک بنر اختصاصی برای وبلاگ

_ یک واتر مارک اختصاصی برای وبلاگ

 

متاسفانه من در رابطه با زمینه های  بالا هیچی بلد نیستم

 

اگر شخصی هست که میتونه در زمینه های  بالا به ما کمک بکنه از طریق

نظرات یا ایمیل به ما اطلاع بده تا از بهره مندی هایشان استفاده کنیم.

 

 

 

 



جمعه 15 مهر 1390برچسب:, :: 18:56 ::  نويسنده : JIMBO



در میان 100 برند برتر جهان بیشترین افزایش ارزش مربوط به برند اپل بوده است. این برند در رده هشتم قرار گرفته و ارزش آن 33 میلیارد و 492 میلیون دلار است که 58 درصد رشد را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.



ادامه مطلب ...


شويد گياهي يک‌ساله يا دوساله است که گاهي ارتفاع آن به يک متر نيز مي​رسد، ريشه آن راست، مخروطي‌شکل و سفيد است. اين گياه شباهت زيادي به رازيانه دارد و به همين دليل داراي هورمون‌هاي زنانه است. در زمين​هاي مختلفي قابل کاشت است و از برگ، تخم و روغن آن مي​توانيد استفاده کنيد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 19:14 ::  نويسنده : JIMBO

به‌طور متوسط هر انساني بايد حداقل 6 ليوان آب يعني حدود 2 ليتر در طول شبانه‌روز بياشامد. آب تاثير زيادي روي سلامت جسمي، طراوت پوست، عملكرد درست سيستم گوارش و حتي خلق‌و‌خوي شما مي‌گذارد.



ادامه مطلب ...


اگر از پوست صورتتان راضی نیستید، اگر احساس می کنید اندام شما متناسب نیست و ... اين رژيم غذايي را براي چند هفته متوالي استفاده كنيد، مي‌توانيد نتيجه شگفت انگيز آن را ببينيد. پیشنهادی به شما داذه ایم که نمی توانید رد کنید!



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : JIMBO

رنگ‌ها نقش مهمی در دنیای ما بازی می‌کنند. رنگ‌ها می‌توانند افکار ما را تحت سلطه خویش درآورند، اعمال ما را تغییر دهند و واکنش هایی را سبب شوند. رنگ‌ها می‌توانند چشم‌های شما را آزار داده یا آرام کنند، فشار خون را بالا ببرند و بر درجه سيري يا گرسنگي ما تأثير بگذارند. در واقع آنچه كه ما از آن خواهيم نوشت، تأثير رنگ‌ها بر اشتهاي ماست.



ادامه مطلب ...


مردم بیش از هر زمان دیگری وقت شان را با تلفن های شان می گذرانند. این دنیای تجاری جدید از بخش هایی همچون اسمارت فون، SEO، سایت های موبایل، مکان یابی جغرافیایی و کسب وکار شبکه های اجتماعی تشکیل شده است.



ادامه مطلب ...


با توجه به این ارقام خیره کننده فراری FF در حال حاضر یکی از پرقدرت ترین خودروهای این شرکت محسوب می شود. از سوی دیگر فراری توجه ویژه ای به استانداردهای زیست محیطی داشته و مصرف سوخت این خودرو را به 15.4 لیتر در صد کیلومتر رسانده است.



ادامه مطلب ...


رئیس سازمان بازرسی کل کشور به تشریح نحوه اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و تخلفات صورت گرفته در این زمینه پرداخت.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 1:14 ::  نويسنده : JIMBO

بهترین راه برای در آمد

بهترین امکان برای وبلاگ نویسان

بهترین سایت پشتیبانی تبلیغات

سایت

لطفا برای حمایت ما بر روی تبلیغات کلیک کنید.

javahermarket



پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : JIMBO
پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 1:6 ::  نويسنده : JIMBO
چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, :: 21:23 ::  نويسنده : JIMBO

 


آخه مگه این بد بخت چیکارت کرده؟!

گروه اینترنتی ایران سان



چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : JIMBO
چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : JIMBO
چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : JIMBO

 

باغ های عمودی و معلق زیبا



ادامه مطلب ...


عکاس خلاق روسی، سرگی لارنکوف تصاویر قدیمی جنگ جهانی اول را دقیقا در مکانی
که عکس گرفته شده بود مجدد عکاسی کرده و آن ها را بایکدیگر تلفیق کرده است.

محل گرفته شدن این عکسها در آلمان، فرانسه، پراگ، وین و... است.



ادامه مطلب ...


باند فرودگاهی در پرتغال با طول 2781 متر وجود دارد كه 1000 متر از آن بر روی 180 ستون ساخته شده است. هر كدام از این ستونها 50 متر بلندی دارند كه تقریبا برابر با یك ساختمان 17 طبقه میباشد.

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:شهردار الاغ,شهردار,الاغ,شهرداری الاغ,, :: 20:41 ::  نويسنده : JIMBO

گروهی از فعالان انتخاباتی با هدف اعتراض به وضعیت جاری در این کشور، یک الاغ در کشور بلغارستان به عنوان شهردار یکی از شهرهای این کشور تعیین شود.



انتشار خبر سرو بستنی طلای 400 هزار تومانی در رستوران گردان برج میلاد در شهریور ماه سال جاری به یکی از جریان سازترین خبر ها تبدیل شد و مسئولان مربوطه را به واکنش واداشت.



ادامه مطلب ...


امروز رسما اعلام شد مسعود شفیعی، وکیل سه تبعه آمریکایی متهم به جاسوسی، حق خروج از کشور را ندارد.



ادامه مطلب ...


به نقل از مارکا اسپانیا، مدیر داخلی رئال مادرید و مشاور ورزشی فلورنتینو پرس در صورت ناکامی فوتبال ملی فرانسه در یورو 2012 به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور برگزیده می‌شود.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب