درباره وبلاگ


به وبلاگ تفریحی JIMBO خوش آمدید.


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 240890
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

JIMBO
به blog JIMBO خوش آمدید.

شويد گياهي يک‌ساله يا دوساله است که گاهي ارتفاع آن به يک متر نيز مي​رسد، ريشه آن راست، مخروطي‌شکل و سفيد است. اين گياه شباهت زيادي به رازيانه دارد و به همين دليل داراي هورمون‌هاي زنانه است. در زمين​هاي مختلفي قابل کاشت است و از برگ، تخم و روغن آن مي​توانيد استفاده کنيد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 19:14 ::  نويسنده : JIMBO

به‌طور متوسط هر انساني بايد حداقل 6 ليوان آب يعني حدود 2 ليتر در طول شبانه‌روز بياشامد. آب تاثير زيادي روي سلامت جسمي، طراوت پوست، عملكرد درست سيستم گوارش و حتي خلق‌و‌خوي شما مي‌گذارد.



ادامه مطلب ...


اگر از پوست صورتتان راضی نیستید، اگر احساس می کنید اندام شما متناسب نیست و ... اين رژيم غذايي را براي چند هفته متوالي استفاده كنيد، مي‌توانيد نتيجه شگفت انگيز آن را ببينيد. پیشنهادی به شما داذه ایم که نمی توانید رد کنید!



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : JIMBO

رنگ‌ها نقش مهمی در دنیای ما بازی می‌کنند. رنگ‌ها می‌توانند افکار ما را تحت سلطه خویش درآورند، اعمال ما را تغییر دهند و واکنش هایی را سبب شوند. رنگ‌ها می‌توانند چشم‌های شما را آزار داده یا آرام کنند، فشار خون را بالا ببرند و بر درجه سيري يا گرسنگي ما تأثير بگذارند. در واقع آنچه كه ما از آن خواهيم نوشت، تأثير رنگ‌ها بر اشتهاي ماست.



ادامه مطلب ...


 

ورزش​​هاي سر و صورت شامل یک سری از انقباضات است که موجب مقاوم سازی عضلات خاصی در صورت مي​شوند و چیزی شبیه حرکات بدن سازی برای صورت و گردن هستند. ورزش​​هاي سر و صورت علاوه بر افزایش حجم عضلات صورت که سبب بالا کشیده شدن آنها مي​شود، تا حدود ده برابر خون رسانی را افزایش مي​دهند و اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به پوست صورت مي​رسانند.



ادامه مطلب ...


 

تا ديروز پرسيدن سن زنان كار بي‌ادبانه‌اي به حساب مي‌آيد اما به‌نظر

مي‌رسد از اين به بعد باي7د از پرسيدن اندازه كفش آن‌ها نيز اجتناب كرد.



ادامه مطلب ...


 خوردن بعضی از غذاها زحمت بیشتری می‌برد و در نتیجه هضم آنها کالری بیشتری هم می‌سوزاند. تنها جویدن میوه و سبزی، غلات و تکه‌های گوشت می‌تواند تا 30 درصد سرعت کالری سوزی را در بدن افزایش دهد، دیگر معده و روده‌ها که جای خود را دارند!



ادامه مطلب ...


 ژاپني‌ها، قبيله‌نشينان پاناما، پيرمردهاي روس و مردان بومي هند رازهايي در مورد سلامت خود دارند كه ريشه در فرهنگ و تاريخ آن‌ها دارد. درواقع هر فرهنگي رمزهاي سلامت و رازهاي طول عمر خود را دارد. پژوهشگران دريافته‌اند كه هركدام از اين عادت‌ها مي‌توانند دنيايي تغيير در زندگي شما ايجاد كنند.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 21:31 ::  نويسنده : JIMBO

مارچوبه به دليل داشتن ميزان قابل ملاحظه اي كلروفيل از جمله گياهان و مواد غذايي طبيعي محسوب مي شود كه به خونسازي بدن كمك مي‌كند. مصرف مداوم و منظم اين گياه در سبد غذايي خانواده علاوه‌بر آن‌كه به تقويت قلب و عملكرد آن كمك مي‌كند موجب تقويت بينايي و ديد انسان نيز مي شود. 

به اعتقاد درمانگران و متخصصان طب سنتي اين گياه تاثير زيادي در تنظيم عملكرد دستگاه گوارش، درمان يبوست و همينطور تقويت مثانه دارد. 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب