درباره وبلاگ


به وبلاگ تفریحی JIMBO خوش آمدید.


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

JIMBO
به blog JIMBO خوش آمدید.
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : JIMBO

این ماشین هنوز وجود ندارد. بیشتر تکنولوژی‌های آن هنوز در حال تکمیل و ساخت هستند و این توضیحات درواقع در مورد ساختاری است که بیشتر در ذهن‌ها ساخته شده تا با آهن و مصالح.

به گزارش JIMBO

بهترین مهندسان دایملر در سیندلفینگن آلمان در حال طراحی و ثبت یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای روز جهان هستند و قطعا وقتی به بازار می‌آید خیلی کامل‌تر و پیشرفته‌تر از این چیزی است که آن ها به نمایشگاه اتوموبیل امسال فرانکفورت رسانده‌اند.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : JIMBO

برای آن ها که غرق در دنیای کامپیوتر و اینترنت هستند شاید باور این نکته سخت باشد که گوگل از سال 1377 تاسیس شده است. درحالی که شاید به اندازه عمرش و حتی بیش از آن در ذهن ما سابقه حضور دارد و خیلی از ما زندگی روزانه مان در فضای مجازی با جست و جو در گوگل معنا پیدا می کند.

گوگل را واقعا می شود جزو برندهای سرآمد در میان برندهایی دانست که به قول معروف، یک شبه ره صد ساله رفته اند و نامی ماندگار در ذهن همه شده اند.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 16:31 ::  نويسنده : JIMBO

به زبان ساده به مفهوم گنجاندن سوژه در کادر با ضریب اعداد فرد میباشد که میتواند شامل عکسی با یک سوژه و یا یک عکس گروهی 3 نفره باشد. این تکنیک باعث جزابیت بیشتر و زیبا تر دیده شدن از چشم انسان میگردد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, :: 16:24 ::  نويسنده : JIMBO

کاربران نه تنها برای محافظت از لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت خود، بلکه برای افزایش طول عمر آن‌ها دست به خرید لوازم جانبی می‌زنند. اما دلایل دیگری هم برای این کار وجود دارد...



ادامه مطلب ...


دنیای زیرو و رو شده مایکروسافت. در اولین نگاه به عکس ها و پیش نمایش های ویندوز 8 ظاهر کاملا متفاوت آن جلب نظر می کند.



ادامه مطلب ...


چگونه می توانید یک خمپاره انداز ۷۲۶۰ کیلوگرمی M198 را به همراه خدمه و مهمات، شبانه از دشتی ناهموار و بدون جاده عبور دهید؟ خب، پیشنهاد ما استفاده از Super Stallion است که لقب بزرگترین و قوی ترین اسب پرنده ارتش آمریکا را دارد.

 

 



ادامه مطلب ...


مردم بیش از هر زمان دیگری وقت شان را با تلفن های شان می گذرانند. این دنیای تجاری جدید از بخش هایی همچون اسمارت فون، SEO، سایت های موبایل، مکان یابی جغرافیایی و کسب وکار شبکه های اجتماعی تشکیل شده است.



ادامه مطلب ...


با توجه به این ارقام خیره کننده فراری FF در حال حاضر یکی از پرقدرت ترین خودروهای این شرکت محسوب می شود. از سوی دیگر فراری توجه ویژه ای به استانداردهای زیست محیطی داشته و مصرف سوخت این خودرو را به 15.4 لیتر در صد کیلومتر رسانده است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : JIMBO
چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:,بالگرد,, :: 16:27 ::  نويسنده : JIMBO

در طول ۱۳ سالی که از عمر این موتور جستجو می‌گذرد، مسوولان آن چندین بار تاریخ تولد آن را تغییر داده است.



ادامه مطلب ...


 

بازی پرندگان خشمگین بی شک قلب میلیون‌ها نفر از مردم را که تا کنون این بازی را شناخته‌اند تسخیر نموده است و بدون شک میتوان گفت این بازی اعتیادآورترین بازی دنیاست، کافیست شما این بازی را یک بار امتحان کنید بلافاصله به این بازی معتاد شده و تا زمانی که تمام مراحل آن را به پایان نرسانید دست بردار نخواهید بود.



با مقایسه آمار مرورگرهای مورد استفاده توسط کاربران ایرانی و کابران اینترنت در جهان، می توان دریافت که استفاده از مرورگر گوگل کروم در ایران نسبت به دیگر نقاط جهان، هنوز چندان فراگیر نشده است.



ادامه مطلب ...


تابش دوگانه Double Exposure، یا چندگانه Multiple Exposure ، یک تکنیک عکاسی است که ۲ یا چند عکس مختلف را در یک تصویر واحد ترکیب می کند. این تکنیک سالیان سال است که مورد استفاده عکاسان قرار دارد، و به خصوص این اواخر بسیار معروف شده.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب