درباره وبلاگ


به وبلاگ تفریحی JIMBO خوش آمدید.


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 240823
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

JIMBO
به blog JIMBO خوش آمدید.
جمعه 22 مهر 1390برچسب:, :: 22:26 ::  نويسنده : JIMBO

بازی فلش بسیار جذاب و زیبای Reel Gold که شما را وادار می کند که از تمرکز خود در حین انجام بازی استفاده کنید. در این بازی شما باید به وسیله قرقره ای که به واگن شما متصل است، طلاهای موجود در هر مرحله را جمع آوری کنید. به خاطر داشته باشید که جمع کردن طلاها خیلی طول نکشد، چون شما باید در یک بازه زمانی مشخص آن ها را جمع آوری کرده و به امتیازات خود بیفزایید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


منچ بازی ساده ای است که در سال ۱۹۱۴ میلادی، توسط یکی از اهالی شهرمونیخ آلمان به نام یوزف فریدریش اشمیت اختراع شد. نام اصلی آلمانی آن این بوده است:

Mensch! ärgere dich nicht

به معنی: «عصبانی نشو مرد!» … علتش هم این است که وقتی مهره‌ی بازیکنی توسط مهره‌ی بازیکن دیگری جایگزین می شود بازیکن اول می‌بایست دوباره به خانه‌ی نخست برگردد و همین موجب عصبانی شدن و یا جوش آوردن او می شود.



ادامه مطلب ...


نسخه X4 v14.0.0.332 برنامه فوق العاده کاربردی Corel PaintShop Photo برای تمامی زبان های زنده ی دنیا هم اکنون از وبسایت دانلودانه آماده دریافت است.نرم افزاری فوق العاده که به واسطه به روز رسانی و تغییر محیط کاربری به راحتی هم قابل استفاده و بهره گیری بوده و امکانات بسیار جدیدی را هم ارائه می دهد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


Unity 3D Pro 3.4.1f5یونیتی یکی از بهترین و ساده ترین موتورهای بازی سازی است که کاربران زیادی در سراسر دنیا با این موتور بازی سازی آشنا هستند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 



ادامه مطلب ...


با نرم افزار Aleo Flash Intro Banner Maker به راحتی می توانید در چندین مرحله تصاویر ، بنر ، slideshow و کارت پستال های فلش بسازید . از این فلش های ساخته شده می توانید در وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید و یا آن ها در سایت های اشتراک گذاری نظیر MySpace, Google Blog, MSN Space و غیره به اشتراگ بگذارید . برای استفاده نیازی به دانستن Actionscripts ندارید و تمام امکانات و قابلیت های نرم افزار با یک کلیک ساده در دسترس هستند .

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


فایرفاکس موزیلا (به انگلیسی: Mozilla Firefox) (مخفف شده آن به صورت رسمی Fx، اما به صورت غیر رسمی FF) مرورگر وب آزاد و بازمتن برگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود. بر اساس آمار ماه ژانویهٔ ۲۰۱۰ شرکت نت اپلیکیشنز، ۲۴٫۴۳٪ کاربران اینترنت از این مرورگر استفاده می‌کنند و دومین مرورگر پرطرفدار جهان پس از اینترنت اکسپلورر می‌باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


 

SlimBrowserمرورگری کوچک و کم حجم است که علاوه بر سبک بودن ، امکانات متعددی را برای یک وبگردی لذت بخش در اختیار شما قرار می دهد تا با امکانات و ابزارهای گوناگون سایت های موردعلاقه ی خود را تماشا کنید.

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


دانلود نسخه ی پرتابل مرورگر Palemoon 7.0a

Palemoon 7.0a عنوان یکی از جدیدترین مرورگر های ارائه شده در دنیای نت میباشد که با توجه به ویژگی های بارز آن یکی از برترین ها هست.یکی از ویژگی های خیلی مهم این نرم افزار این میباشدکه سرعت آن به هنگام بارگیزی صفحات وی بسیار بالا هست.انتخاب لوگوی این نرم افزار بی هدف نیست.زیرا شباهت فوق العاده زیادی به مرورگر فایرفاکس دارد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار Avant Browser یک مرورگر سریع ، پایدار ، کاربر پسند و همه کاره است که ویژگی های آن تشابه زیادی به اینترنت اکسپلور دارد و در واقع از هسته ی این مرورگر ساخته شده است ولی امکانات که برای یک وبگردی لذت بخش در اختیار شما قرار می دهد بسیار فراتر از IE است . 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


نیازی نیست که همه کاربران نحوه عملکرد نرم افزاری همچون Flash را بدانند ، چراکه چنین نرم افزارهایی با آن که قابلیت های فراوانی برای کاربران حرفه ای دارند اما نیاز به آموزش هم دارند. در مواردی می توان از نرم افزارهای ساده تری استفاده نمود که هم سهولت در استفاده را به عنوان یک قابلیت در خود می بینند و هم این که برای کاربران در سطوح مختلف قابل استفاده و بهره وری هستند. برای مثال طراحی یک بنر ساده فلش نیاز به ابزاری همچون Flash ندارد و می توان با نرم افزارهای ساده تری هم به راحتی زیباترین کارها را طراحی نمود

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب