درباره وبلاگ


به وبلاگ تفریحی JIMBO خوش آمدید.


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 313
بازدید کل : 240911
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

JIMBO
به blog JIMBO خوش آمدید.
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 21:44 ::  نويسنده : JIMBO

 خوردن بعضی از غذاها زحمت بیشتری می‌برد و در نتیجه هضم آنها کالری بیشتری هم می‌سوزاند. تنها جویدن میوه و سبزی، غلات و تکه‌های گوشت می‌تواند تا 30 درصد سرعت کالری سوزی را در بدن افزایش دهد، دیگر معده و روده‌ها که جای خود را دارند!



ادامه مطلب ...


 ژاپني‌ها، قبيله‌نشينان پاناما، پيرمردهاي روس و مردان بومي هند رازهايي در مورد سلامت خود دارند كه ريشه در فرهنگ و تاريخ آن‌ها دارد. درواقع هر فرهنگي رمزهاي سلامت و رازهاي طول عمر خود را دارد. پژوهشگران دريافته‌اند كه هركدام از اين عادت‌ها مي‌توانند دنيايي تغيير در زندگي شما ايجاد كنند.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 21:31 ::  نويسنده : JIMBO

مارچوبه به دليل داشتن ميزان قابل ملاحظه اي كلروفيل از جمله گياهان و مواد غذايي طبيعي محسوب مي شود كه به خونسازي بدن كمك مي‌كند. مصرف مداوم و منظم اين گياه در سبد غذايي خانواده علاوه‌بر آن‌كه به تقويت قلب و عملكرد آن كمك مي‌كند موجب تقويت بينايي و ديد انسان نيز مي شود. 

به اعتقاد درمانگران و متخصصان طب سنتي اين گياه تاثير زيادي در تنظيم عملكرد دستگاه گوارش، درمان يبوست و همينطور تقويت مثانه دارد. 



ادامه مطلب ...



قيمت فروش طلا و سکه در بازار ايران (تومان)

تمام سکه بهار آزادی طرح قديم

585,000

تمام سکه بهار آزادی طرح جديد

567,000

نيم سکه بهار آزادی

274,000

ربع سکه بهار آزادی

143,000

سکه يک گرمی

75,000

قيمت هر مثقال طلای 18 عيار

236,600

قيمت هر گرم طلای 18 عيار

51,340

 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:کشف ذرات سریعتر از نور, :: 13:22 ::  نويسنده : JIMBO

انتشار خبر نتایج شگفت انگیز آزمایش Cng 1s در دستگاه آشکارساز "اپرا" توسط فیزیکدانان شورای تحقیقات هسته ای اروپا (سرن) و لابراتوارهای "گرن ساسو" در موسسه ملی فیزیک هسته ای ایتالیا مبنی بر کشف ذراتی که سریعتر از نور حرکت می کنند، فیزیکدانان در سراسر جهان واکنشهای جالب توجهی از خود نشان دادند.

 محققان و فیزیکدانان در سراسر جهان در برابر مشاهده ذراتی که سریعتر از نور حرکت می کنند توسط محققان سرن، واکنشهای متفاوتی از خود نشان داده اند که بیشتر این واکنشها در راستای انکار و متهم کردن این یافته های جدید بوده است.

در پی شدت شگفتی و جبهه گیری فیزیکدانان در برابر این یافته تایید نشده تا حدی است که حتی یکی از فیزیکدانان انگلیسی قول داده در صورتی که این یافته به تایید رسمی برسد، در یک برنامه زنده تلویزیونی شلوارک ویژه بوکس خود را ببلعد!

 



ادامه مطلب ...


يك خودروي شاسي بلند محصول گروه ليفان تا پايان امسال وارد بازار مي‌شود.

مازيار شوندي قائم مقام كرمان موتور، با اعلام خبر بالا افزود: با بررسي‌هاي صورت گرفته از شرايط بازار، توليد يك خودروي شاسي بلند در دستور كار قرار گرفت. وي خاطرنشان كرد: به اين ترتيب يك خودرو شاسي بلند از محصولات گروه ليفان تا پايان امسال توليد و وارد بازار خواهد شد.

گروه ليفان با همكاري كرمان موتور تاكنون با دو محصول سواري ليفان 520 و 620 در ايران حضور داشته و محصول جديد شاسي‌بلند توليدي آن دومين شاسي‌بلند چيني بازار ايران خواهد بود. در حال حاضر تيگو تنها شاسي بلند چيني موجود در بازار ايران است. اين خودرو يکي از برندهاي شرکت چري است كه از خودروسازان بزرگ چين محسوب مي‌شود. به عنوان تنها شاسي بلند چيني بازار ايران توسط مديران خودرو (يکي از شرکت‌هاي توليد کننده محصولات چري در ايران) وارد کشور شده و هم‌اکنون نيز در اين شرکت مونتاژ مي‌شود.

اين خودرو در حال حاضر با حدود قيمتي 30 ميليون تومان ارزان‌ترين شاسي بلند بازار ايران محسوب مي‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد



رييس دانشگاه آزاد اسلامي از افزايش 10 درصدي شهريه دانشجويان جديدالورود خبر داد.

عبدالله جاسبي روز يكشنبه در حاشيه برگزاري مراسم آغاز سال تحصيلي جديد دانشگاه آزاد اسلامي در جمع خبرنگاران، در مورد افزايش شهريه دانشجويان‌اين دانشگاه، گفت: علي رغم اينكه هدفمند كردن يارانه‌ها موجب افزايش هزينه‌ها شده است ولي شهريه دانشجويان سالهاي گذشته افزايش نيافته است و فقط شهريه دانشجويان جديد الورود 10 درصد افزايش يافته است.

وي با اشاره به توقف توسعه كمي واحدهاي دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد ديگر برنامه‌اي براي افزايش تعداد واحدها ندارد و فقط كيفي كردن اين واحدها را در برنامه‌هاي خود داريم.

جاسبي با اشاره به حذف كنكور دوره كارداني در دانشگاه، اظهار كرد: در نظر داريم در آينده نزديك كنكور دوره كارشناسي را حذف كنيم.

منبع: ایسنا




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب