درباره وبلاگ


به وبلاگ تفریحی JIMBO خوش آمدید.


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 240909
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

JIMBO
به blog JIMBO خوش آمدید.

برای بسیاری افراد، انتخاب و خريد يک سرويس مبلمان، كاري نگران‌ كننده و پر‌استرس است. توصيه ما اين است كه ابتدا به‌ خوبی برای خود روشن سازيد چه چيزی مي‌خواهيد و بايد به‌ دنبال چه بگرديد.



ادامه مطلب ...


اگر سال‌ها پيش ديوارهاي خانه‌تان را نقاشي كرده‌ايد بايد بگوييم زمان آن رسيده تا به فكر رسيدگي مجدد به وضعيت و ظاهر ديوارها باشيد. از گذشته تاكنون در زمينه نقاشي و كاغذ‌ديواري تحولي عظيم رخ داده است و اگر در گذشته تنوع در نوع نقاشي ديوار تنها به مات و براق بودن رنگ‌ها محدود مي‌شد، امروزه هم در نوع رنگ‌آميزي و رنگ‌هاي موجود و هم در كاغذ‌ديواري‌هاي موجود در بازار تنوع بسيار وجود دارد و مي‌توانيد آنچه را كه دنبالش هستيد و مناسب براي خانه خود مي‌دانيد بيابيد.

 



ادامه مطلب ...


دكوراسيون يك اتاق‌خواب كوچك بسيار چالش‌برانگيز است خصوصا هنگامي كه شما مجبور باشيد از يك اتاق كوچك براي دو يا سه فرزندتان استفاده كنيد.

 



ادامه مطلب ...


 

ورزش​​هاي سر و صورت شامل یک سری از انقباضات است که موجب مقاوم سازی عضلات خاصی در صورت مي​شوند و چیزی شبیه حرکات بدن سازی برای صورت و گردن هستند. ورزش​​هاي سر و صورت علاوه بر افزایش حجم عضلات صورت که سبب بالا کشیده شدن آنها مي​شود، تا حدود ده برابر خون رسانی را افزایش مي​دهند و اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به پوست صورت مي​رسانند.



ادامه مطلب ...


 

تا ديروز پرسيدن سن زنان كار بي‌ادبانه‌اي به حساب مي‌آيد اما به‌نظر

مي‌رسد از اين به بعد باي7د از پرسيدن اندازه كفش آن‌ها نيز اجتناب كرد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : JIMBO
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:برخورد نزدیک با "نزدک ",, :: 13:22 ::  نويسنده : JIMBO

این بازار بزرگ‌ترین بازار معاملهٔ الکترونیک سهام در آمریکا است، که با حضور بیش از ۳۲۰۰ شرکت در آن، بیشترین مقدار معاملهٔ سهام را نسبت به هر بازار بورس دیگری در جهان دارد.



ادامه مطلب ...


بر اساس ماده 4 طرح نظارت بر نمایندگان هیئت با توجه به اهمیت تخلفات و شرایط و موقعیت ارتکاب آنها نسبت به اعمال یک یا چند مجازات زیر تصمیم می گیرد که طبق ماده 6 آیین نامه داخلی مجلس قابل اجراست.

 



ادامه مطلب ...


در اول صبح بعد از روشن نمودن خودرو نیازی به گرم کردن خودرو در حالت توقف نیست و در کمتر از یک دقیقه خودرو را حرکت دهید و مسافت یک کیلومتر را با دنده 1 و2 برانید.در حالت توقف مدت زیادی خودرو را روشن نگاه ندارید.



ادامه مطلب ...


برخی از فعالان بازار، میزان این رشد قیمت را نسبت به اواخر هفته گذشته در حدود 10 درصد اعلام کردند و گروهی هم از رشد 5 تا 8 درصدی قیمت‌ها در بازار خبر داده‌اند.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب